maandag 21 september 2015

Dag 32- Klus 2: papier deel 3

Voordat ik daadwerkelijk aan het opruimen van het papier begon viel mijn oog op dit.
Ik schat dat deze telefoon al drie jaar werkloos op een plank op de hobbykamer ligt. Hij wordt dus niet gebruikt. Dit is een goede klant voor de kringloop.

Toen was het écht tijd om aan de Klus van vandaag te beginnen, maar niet zonder wat gezelligheid.
 
De kop voor vandaag is er af. Ik ben begonnen met het opruimen van de oude declaratieoverzichten. Dit ging heel gemakkelijk omdat ik vorige week al heel veel declaratieoverzichten had gearchiveerd.
De kookwekker heb ik op een uur gezet. Alleen deze twee documenten moesten vandaag nog opgeruimd worden.
De papierbak is bijna leeg. Wat er nu nog in ligt is volgende week heel makkelijk te archiveren.
Alle post uit deze bak is nu opgeruimd. Willem-Beer kan er nu in zitten, in plaats van er op.
Wees gerust... Er is nog genoeg papier op te ruimen. :-)

Tijdens het uitzoeken van het papier bedacht ik me dat er drie (!) nietmachines op de hobbykamer liggen. Er kan vast wel één nietmachine weg. (Eén reserve-nietmachine lijkt mij handig)

Deze nietmachine is gekozen als kandidaat voor de kringloopwinkel.









Het uitgezochte papier is door de papierversnipperaar gegaan. Vanmiddag heb ik het versnipperde papier direct naar de oud-papiercontainer gebracht.
 
Ik ben zo ontzettend blij dat we nu in een digitaal tijdperk leven. :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten