dinsdag 27 oktober 2015

Dag 68- gedeelde klusjes


Manlief is deze week vrij. Mijn oppasklussen, basisklusjes en RRHH-project gaan gewoon door. ;-)
Doordat manlief vrij is kunnen we wél de taken verdelen. Manlief zegt dat ik deze week als één grote "weekenddag" moet zien. Dit betekent dat ik ook tijd voor hobby heb. Dit is heel prettig want zodoende kon ik vanmorgen mijn post over gisteren schrijven. En... ik heb mijn brief aan mijn penvriendin kunnen afronden. Er zijn nog wat "kleine puntjes op de i", ik verwacht morgen de brief op de post te kunnen doen.
Deze brief gaat naar mijn penvriendin in Amerika. De leuke gestreepte enveloppe heb ik onlangs bij De Action gekocht.
 
Ook manlief heeft vandaag niet stil gezeten. Hij ruimde het pottenhoekje in de achtertuin op.
Heerlijk dat dit hoekje weer vrij is. Ik kan nu veel makkelijker bij de potten. Ook staan er nu potten die ik op dit moment leuk vind en heel zijn. Helemaal actueel dus.
Manlief maakte ook dit hoekje vrij. Ik word helemaal blij van zulke opgeruimde hoekjes.
Aan mij de schone taak om deze potten uit te zoeken. Ik had wel een uitverkoop kunnen houden... :-)
Dit gaat weg.
Dit blijft.

Na het uitzoeken van de potten had ik nog een klein half uurtje over om verder te werken aan mijn brief.

Heerlijk om samen klusjes af te ronden. En dit alles onder het genot van een heerlijk warm herfstzonnetje. Zo zie je...
En zo is het maar net!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten